CCOO ESPEREM QUE ELS CANVIS EN EL GOVERN TAMBÉ COMPORTIN CANVIS EN LES POLÍTIQUES ECONÓMIQUES I SOCIALS

Davant el canvi de Govern anunciat ahir pel  president, José Luïs Rodríguez Zapatero, CCOO considerem que no hi ha prou amb el canvi de persones, cal canviar també les polítiques , ja que si no és així el conflicte social continuarà obert amb els sindicats. Així ho hem deixat clar CCOO i UGT convocant mobilitzacions pel mes de desembre. Des de CCOO fa temps que es demanava un canvi en el Govern tan en les persones com en les polítiques per l’esgotament en la gestió de l’executiu que dirigeix Zapatero.
A judici de CCOO, la vaga general del 29 de setembre ha tingut molt a veure amb la dimensió d’una crisi de govern que fa tant sols unes setmanes es limitava a la substitució de Corbacho al capdavant del Ministeri de Treball, i que ara ha remogut el nucli central de l’Executiu. En qualsevol cas, CCOO jutjarà a aquest govern, com qualsevol altre, pel contingut de la seva proposta política i programàtica, més enllà de les característiques de cada persona.
En relació al nou titular al capdavant del Ministeri de Treball, Valeriano Gómez, CCOO no emetrà judicis de valor precipitats, tot i recordant que el eixos centrals del Ministeri són el mercat de treball i la protecció social i són aquests els que ha originat un greu conflicte social que continuarà obert si no es canvien les mesures i les lleis que el van provocar.
Secció Sindical de CCOO Nissan