Assemblea de la plantilla jubilada i prejubilada de Nissan

Benvolguts companys, benvolgudes companyes,

Com ja sabeu, la nostra agrupació de persones jubilades i prejubilades de Nissan va néixer amb l’objectiu de ser un vincle d’unió entre el sindicat i l’afiliació més veterana. En aquests temps tan difícils, és més important que mai que ens mantinguem units i estiguem compromesos amb els nostres ideals de defensa del sistema públic: les pensions, la sanitat, l’educació, etc.

Us convoquem a tots i a totes a una assemblea en la qual us donarem informació actual de diversos temes de màxima importància. Volem reprendre la comunicació i el compromís que ens ha mantingut units durant tants anys, dins i fora del centre de treball. En aquesta assemblea, tindrem l’oportunitat de conèixer, participar i buscar solucions per als problemes que ens afecten.

A més, volem donar la benvinguda i animar a participar i a seguir construint CCOO a tots aquells companys i companyes nous prejubilats. Reconeixem tots aquests anys de lluita que ja són un exemple per a les generacions que venen després. L’experiència i els coneixements són molt valuosos, i la participació és fonamental per continuar avançant.

Recordeu que seguiu sent persones molt importants i necessàries. Donar un petit espai d’aquest temps de què gaudiu ara és de gran ajuda per tirar endavant els reptes que ens planteja cada dia aquesta societat. La vostra presència i la vostra col·laboració són essencials per seguir endavant en la nostra lluita.

Dia, hora i lloc: 20 de juny del 2023, a les 10 h, a la sala d’actes de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, de Barcelona)

Ordre del dia:

• Presentació, situació actual del procés de reindustrialització, informació al col·lectiu prejubilat.
  • Intervenció de José Antonio Hernández, secretari general de CCOO d’Indústria de Catalunya.
  • Reconeixement als companys que han arribat als 25 anys d’afiliació a CCOO.

Conclusions finals i petit aperitiu

La vostra participació i aportació és molt important, us hi esperem a tots i totes!

¡Estimados compañeros y compañeras!

Como sabéis, nuestra agrupación de personas jubiladas y prejubiladas en Nissan nació con el objetivo de ser un vínculo de unión entre el sindicato y la afiliación más veterana. En estos tiempos tan difíciles, es más importante que nunca que nos mantengamos unidos y comprometidos con nuestros ideales en defensa del sistema público como la sanidad, la educación y las pensiones.

Os convocamos a todos y a todas a una asamblea en la que proporcionaremos información actual de diversos temas de máxima importancia. Queremos retomar la comunicación y el compromiso que nos ha mantenido unidos durante tantos años, dentro y fuera del centro de trabajo. En esta asamblea, tendremos la oportunidad de conocer, participar y buscar soluciones para los problemas que nos afectan.

Además, queremos dar la bienvenida y animar a participar y seguir construyendo CCOO a todos aquellos compañeros y compañeras nuevos prejubilados. Reconocemos todos estos años de lucha que ya son un ejemplo para las generaciones que vienen después. Vuestra experiencia y conocimientos son muy valiosos, vuestra participación es fundamental para seguir avanzando.

Recordad que seguís siendo personas muy importantes y necesarias. Dar un pequeño espacio de este tiempo que disfrutamos ahora es de gran ayuda en los retos que nos plantea cada día esta sociedad. Vuestra presencia y colaboración es esencial para seguir adelante en nuestra lucha.

Lugar y hora: 20 de junio 2023 Via Laietana 16, salón de actos ,10 h

Orden del día:

1. Presentación, situación actual proceso de reindustrialización, información al colectivo prejubilado
  2. Intervención de José Antonio Hernández secretario de industria de Catalunya
  3. Reconocimiento a los compañeros que han llegado a los 25 años afiliados a CCOO

Conclusiones finales y pequeño aperitivo

Vuestra participación y aportación es muy importante, os esperamos a todos y todas