Resum xerrada pensions 6 juny 2018

Dimecres dia 6 de juny hem realitzat la xerrada sobre pensions, que vàrem informar en aquest blog fa uns dies

A l’acte hi ha assistit un bon nombre de companys i companyes, a més de membres de les executives de CCOO de les federacions d’Industria i Pensionistes.

La xerrada l’ha iniciat el nostre company Javier Pacheco, actual Secretari General de CCOO-Catalunya, amb una intervenció centrada en les pensions, com a dret universal, de solidaritat intergeneracional, i la campanya del sindicat sobre la qualitat del treball i les pensions dignes.

Després hem vist un vídeo resum del programa sindical que CCOO va emetre pel Canal 33 sobre pensions publiques.

Posteriorment el company Ricard Bellera, que és el responsable de Treball i Economia, a l’executiva de la CONC, i l’expert del sindicat en aquesta problemàtica, ens ha explicat, amb el suport d’una presentació de diapositives, els drets constitucionals i legislatius, estudis econòmics en que defensem la nostra lluita per unes condicions de treball de qualitat i pensions dignes.

També hem de destacar les intervencions de Miquel Lluch (Fed. Pensionistes) Dani Pindado (secció sindical CCOO-Nissan)

Del debat cal destacar la necessitat de seguir mobilitzats, i de seguir lluitant per la redistribució de la riquesa, tant pel que fa a les pensions com en el mon del treball.

[gview file=»https://nissan.ccoo.cat/wp-content/uploads/sites/121/2018/06/Pensions_Nissan_6_6_2018_ppt.pdf»]

Miércoles día 6 de junio hemos realizado la charla sobre pensiones, que informamos en este blog hace unos días

Al acto ha asistido un buen número de compañeros y compañeras, además de miembros de las ejecutivas de CCOO de las federaciones de Industria y Pensionistas.

La charla la ha iniciado nuestro compañero Javier Pacheco, actual Secretario General de CCOO-Cataluña, con una intervención centrada en las pensiones, como derecho universal, de solidaridad intergeneracional, y la campaña del sindicato sobre la calidad del trabajo y las pensiones dignas.

Después hemos visto un vídeo resumen del programa sindical que CCOO emitió por el Canal 33 sobre pensiones públicas.

Posteriormente el compañero Ricard Bellera, que es el responsable de Trabajo y Economía, en la ejecutiva de la CONC, y el experto del sindicato en esta problemática, nos ha explicado, con el apoyo de una presentación de diapositivas, los derechos constitucionales y legislativos, estudios económicos en que defendemos nuestra lucha por unas condiciones de trabajo de calidad y pensiones dignas.

También hemos de destacar las intervenciones de Miguel Lluch (Fed. Pensionistas) Dani Pindado (sección sindical CCOO-Nissan)

Del debate cabe destacar la necesidad de seguir movilizados, y de seguir luchando por la redistribución de la riqueza, tanto en cuanto a las pensiones como en el mundo del trabajo.