Convocatoria plantilla prejubilada 30/10/2019

El passat dimecres 30 d’octubre es varem aplegar una gran part de la plantilla prejubilada afiliada a CCOO a la seu del sindicat.

L’acte es va iniciar amb la benvinguda d’en Jose A. Hernandez secretari general de la Federació d’Industria de Catalunya, seguit de l’explicació del secretari general de la secció sindical de Nissan Miguel A. Boiza sobre la situació actual i de futur de la Nissan a Europa. Posteriorment el delegat de fabrica Jonatan Molina amb informacions practiques i aclariment de dubtes d’aquesta nova etapa, i en Raul Lopez responsable d’afiliació d’Industria, va donar a coneixer les tasques i  on trobar als diversos companys i companyes de CCOO-Nissan a la seu central del sindicat, per exemple la companya Mercè Andrés que s’encarrega, de forma voluntària, dels descomptes a serveis per a l’afiliació.

Posteriorment es va fer un pica-pica, per xerrar i retrobar-nos, tot esperant una nova trobada més general de tota la plantilla prejubilada i jubilada per coneixer temes d’interés. Fins la propera trobada¡¡

Convocatoria 30octubre2019 definitiva