Assemblea prejubilats i prejubilades de Nissan

ACORD PENSIONS 2021. REPERCUSSIÓ ESPECÍFICA A PREJUBILATS NISSAN I PROCESS D’INDUSTRIALITZACIÓ.

Després d’un estiu en què hem anat recuperant una certa normalitat en la nostra vida per efecte del procés de vacunació, encarem l’inici de la tardor amb uns temes que ens repercuteixen directament: Pensions i d’industrialització de Nissan.

L’aplicació de l’Acord de Pensions i la negociació dels punts que van quedar per una segona fase (factor de equitat, …), tenen una afectació directa pels companys i companyes que es prejubilaran amb l’aplicació dels acords d’industrialització de Nissan, així com pels companys i companyes ja jubilats per defensar la garantia de futur de les pensions.

El procés de d’industrialització de Nissan està en un moment clau per assegurar l’aplicació dels acords i la viabilitat futura dels projectes presentats i amb ells el futur laboral dels companys i companyes que continuen en actiu.

És el moment de retrobar-nos col·lectivament per encarar aquests reptes amb el màxim de força per assegurar la seva plena consecució.

Per informar de cada tema, comptarem amb la presència de:

– Ricard Bellera, Secretari de Treball, Economia i Estudis de CCOO Catalunya I Miquel Lluç, Secretari General de la Federació de Pensionistes: Acord Pensions i negociació 2a fase.

Dani Pindado, Agrupació Pensionistes CCOO Nissan i Jonathan Molina delegat CCOO Nissan: Afectació específica col·lectius prejubilats Nissan.

Miguel Angel Boiza, Secretari gral. Secció Sindical CCOO Nissan: Aplicació Acords d’industrialització Nissan.

Javier Pacheco, Secretari gral. CCOO Catalunya, tancarà l’acte.

Lloc: local CCOO Via Laietana,16 Sala d’Actes

Dia: dimarts, 5 de Octubre a les 10 h.

A causa del límit a l’aforament permès a la sala d’actes, es requereix per poder assistir, confirmació a través d’aquest link:

T’esperem.

ACUERDO DE PENSIONES 2021. REPERCUSIONES ESPECÍFICAS PARA LOS PREJUBILADOS DE NISSAN Y EL PROCESO DE INDUSTRIALIZACIÓN.

Tras un verano en el que venimos recuperando una cierta normalidad en nuestras vidas debido al proceso de vacunación, afrontamos el inicio del otoño con cuestiones que nos impactan directamente: las pensiones y la industrialización de Nissan.

La aplicación del Acuerdo de Pensiones y la negociación de los puntos que quedaban para una segunda fase (factor de equidad, …), tienen un impacto directo en los compañeros que se jubilarán con la aplicación de los acuerdos de industrialización de Nissan, así como por parte de los compañeros ya jubilados para defender la garantía del futuro de las pensiones.

El proceso de industrialización de Nissan se encuentra en un momento clave para garantizar la implementación de los acuerdos y la viabilidad futura de los proyectos presentados y con ellos el trabajo futuro de los compañeros y compañeras que aún están activos.

Es hora de reunirse colectivamente para enfrentar estos desafíos con la máxima fuerza para garantizar su consecución.

Para informar de cada tema, contaremos con la presencia de:

Ricard Bellera, Secretario de Trabajo, Economía y Estudios de CCOO Catalunya y Miquel Lluç, Secretario General de la Federación de Pensionistas: Acuerdo de Pensiones y negociación 2ª fase.

Dani Pindado, Agrupación Pensionistas CCOO Nissan y Jonathan Molina delegado CCOO Nissan: Afectación especifica colectivo prejubilados Nissan.

Miguel Ángel Boiza, Secretario gral. Sección Sindical CCOO Nissan: Aplicación de Acuerdos de Industrialización Nissan.

Javier Pacheco, Secretario gral. CCOO Catalunya, cerrara el acto.

Lugar: local CCOO Vía Laietana,16 Salón de Actos

Día: Martes 5 de octubre a las 10 am.

Debido al límite al aforo permitido en el salón de actos, se requiere asistir, confirmación a través de este enlace:

Te esperamos,